گردهمایی سالیانه یاریگران بنیاد، همراه با بازدید از یک موزه منحصر به فرد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

گردهمایی سالیانه یاریگران بنیاد حامیان دانشکده فنی ساعت 7 صبح روز پنج شنبه 31 خرداد ماه با حضور تعداد زیادی ازیاریگران، اعضای هیات مدیره بنیاد و اعضا هیات رئیسه دانشکده فنی در ساختمان خیر ساز و جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشکده فنی برگزار شد .

در این مراسم، دکتر فرجی دانا، مدیر عامل بنیاد طی گزارشی به تشریح عملکرد بنیاد در سال 1402 پرداخت و فعالیت های بنیاد در حوزه های مختلف را به یاریگران گزارش داد.

دکتر فرجی دانا در این گزارش با تاکید بر اینکه در سال 1402 تمرکز بیشتری بر دریافت کمک­های نرم افزاری برای اعتلای دانشکده فنی شده است، گفت:« بنیاد توجه ویژه ای به نیروی انسانی و اعتلای آن یعنی استاد و دانشجو نموده است شاید ساخت ساختمان هنوز هم جزو نیاز ها باشد که در جای خود انجام می شود، اما اولویت آن است که تلاتش کنیم استاد و دانشجو فراغت بیشتری برای تعلیم و تعلم داشته باشند و سرمایه انسانی تقویت شود.

مدیر عامل بنیاد هم­چنین با اشاره به کمک­های صورت گرفته در سالی که وضعیت معیشتی و اقتصادی چندان مناسب نیست افزود: « خوشحالیم که یاریگران ارجمند همچنان بنیاد را مورد اعتماد می دانند و از کمک دریغ نمی کنند.

افتخار ما نیز آن است که علاوبه بر شناسایی اولویت­ها، به نیت خیرین محترم عینا توجه کرده و همه کمک­ها را در نیت های اعلامی هزینه کنیم".

مدیر عامل بنیاد در پایان گفت: یکی از اولویت های امسال در کنار فعالیت های نرم افزاری، اتمام و تکمیل ساختمان فناوری دانشکده فنی است که تلاش می کنیم منابع لازم آن را فراهم اوریم. این موضوع در صدر فهرست الویت های اعلامی دانشکده فنی است و با تکمیل آن گشایش بزرگی در دانشکده رخ خواهد داد».

پس از صحبت های مدیر عامل بنیاد، یاریگران و میهمانان به بازدید از موزه کانی شناسی دانشکده فنی در دانشکده مهندسی معدن رفتند. این موزه که مهمترین موزه کانی شناسی کشور و منطقه است، حاوی بیش از هزار نمونه از سنگ های مناطق مختلف ایران است که توسط استاد فقید دانشکده مهندسی معدن دکتر میر محمدی احداث شده است.

مراسم سالیانه گردهمایی یاریگران بنیاد با گرفتن عکس یادگاری در محل موزه در ساعت 11 صبح خاتمه یافت.

آخرین اخبار بنیاد

بیشتر