معرفی

تجهيز آزمايشگاه‌ها و کتابخانه دانشکده فنی فومن

توضیحات

  دو آزمایشگاه  مکانیک سیالات و انتقال حرارت  از مجموعه آزمایشگاههای مرجع مهندسی شیمی دانشکده فنی فومن  پس از بررسی و نهایی سازی تجهیزات مورد نیاز توسط اساتید دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده های فنی و مسئولین دانشکده فنی فومن ، توسط خیر ارجمند و یاریگر بنیاد فنی، جناب آقای مهندس جعفر ناصر پژوهش مدیر عامل شرکت ایرا...


موجودی

0 ریال

یاریگران


گزارش


* مقادیر به میلیون تومان می‌باشد.

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

  دو آزمایشگاه  مکانیک سیالات و انتقال حرارت  از مجموعه آزمایشگاههای مرجع مهندسی شیمی دانشکده فنی فومن  پس از بررسی و نهایی سازی تجهیزات مورد نیاز توسط اساتید دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده های فنی و مسئولین دانشکده فنی فومن ، توسط خیر ارجمند و یاریگر بنیاد فنی، جناب آقای مهندس جعفر ناصر پژوهش مدیر عامل شرکت ایران رادیاتور با مبلغ کل دو میلیارد و سیصد ونود میلیون ریال تجهیز و مورد بهره برداری دانشجویان قرار گرفت .این تجهیزات که جزء تجهیزات مدرن آزمایشگاهی مهندسی شیمی  هستند از شرکت های معتبر خارجی TecQuipment  انگلستان و Cussons  خریداری  شده اند.گفتنی است با توجه به آخرین مدل دستگاههای موجود در این دو آزمایشگاه، هم اکنون این دو آزمایشگاه از مجهز ترین و بروز ترین آزمایشگاههای دانشگاهی کشور در نوع خود است.

 

 

 

کتابخانه دانشکده فنی فومن ، با اهدای کمکی معادل 500 میلیون ریال از سوی مهندس سپهر موسوی رهپیما، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش دبیرخانه بنیاد عام المنفعه دانشکده فنی، پس از آغاز به کار دانشکده فنی فومن در سال 88 و استقرار دانشجویان در آن، یکی از نیازهای اصلی این دانشکده، کتابخانه قابل استفاده ای بود که دانشجویان امکان مطالعه مناسب در آن را داشته باشند.

با وجود آن که فضای لازم برای استقرار کتابخانه در مجموعه دانشکده فنی فومن وجود داشت، عدم امکان تخصیص بودجه برای تجهیز آن، عملا فرصت استفاده از آن را فراهم نمی آورد.

سرانجام با اهدای کمکی معادل 500 میلیون ریال توسط مهندس سپهر موسوی رهپیما، فرزند واقف و بنیان گذار دانشکده فنی فومن و یاریگر بنیاد حامیان دانشکده فنی امکان تجهیز کتابخانه فراهم آمد و با انجام طراحی های لازم محیطی، مکان های مورد استفاده و مخزن ، کار تجهیز آن در سال گذشته آغاز و از مهر ماه 1389 مورد استفاده دانشجویان قرار گرفت.

گفتنی است تلاش شده است در طراحی و تجهیز این کتابخانه استاندارد های لازم از نظر فضا، امکانات و تجهیزات و نحوه استفاده دانشجویان در حد مناسب رعایت شود .