معرفی

خوابگاه دخترانه دانشکده فنی فومن

توضیحات

نخستین خوابگاه دانشکده فنی فومن که با هدف گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فناوری در شهر فومن استان گیلان توسط بنیاد حامیان دانشکده فنی  ساخته و در بهمن ماه 1390 مورد بهره برداری قرار گرفت . این خوابگاه که با محوریت فارغ التحصیلان سال 46 دانشکده فنی و به سرپرستی و نمایندگی آقایان مهندس علیرضا ناصر معدلی و مهندس منصور بدیعی و کمک ا...


موجودی

0 ریال

یاریگران


گزارش


* مقادیر به میلیون تومان می‌باشد.

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

نخستین خوابگاه دانشکده فنی فومن که با هدف گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فناوری در شهر فومن استان گیلان توسط بنیاد حامیان دانشکده فنی  ساخته و در بهمن ماه 1390 مورد بهره برداری قرار گرفت .

این خوابگاه که با محوریت فارغ التحصیلان سال 46 دانشکده فنی و به سرپرستی و نمایندگی آقایان مهندس علیرضا ناصر معدلی و مهندس منصور بدیعی و کمک اولیه آنان ، ساخت آن کلید خورد .

ساخت این خوابگاه ، در دو فاز انجام شده است که فاز نخست آن شامل سازه و سفت کاری، توسط شرکت ام کی بتن طراحی و ساخته شده و تلاش شده است که در ساخت آن، از سیستم پیش ساخته استفاده شود. فاز دوم آن که مریوط به استقرار تاسیسات و نازک کاری است توسط شرکت دیگری از فارغ التحصیلان دانشکده فنی انجام شده است .

این خوابگاه با بودجه ای حدود 18 میلیارد ریال و صرف زمانی حدود یکسال کار اجرایی در سه طبقه با زیر بنایی بیش از 2500 متر مربع و با ظرفیت 150 نفر  پذیرای دانشجویان دختر  دانشکده فنی فومن است .