معرفی

خوابگاه دخترانه فنی فومن

توضیحات

دانشكده فني فومن با هدف گسترش فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي و فناوري در شهر فومن يكي از توابع استان گيلان درسال 88 در زميني به مساحت هفت هكتار  توسط يكي از دانش آموختگان سال 46 دانشكده فني ساخته شده است. پروژه ساخت اين دانشكده از سال 80  كليد خورد و در سال 88 به پايان رسيد. اين دانشكده تمامي استاندارد هاي دانشگاهي  را به لحاظ علمي و س...


موجودی

0 ریال

یاریگران


گزارش


* مقادیر به میلیون تومان می‌باشد.

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

دانشكده فني فومن با هدف گسترش فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي و فناوري در شهر فومن يكي از توابع استان گيلان درسال 88 در زميني به مساحت هفت هكتار  توسط يكي از دانش آموختگان سال 46 دانشكده فني ساخته شده است. پروژه ساخت اين دانشكده از سال 80  كليد خورد و در سال 88 به پايان رسيد. اين دانشكده تمامي استاندارد هاي دانشگاهي  را به لحاظ علمي و ساختاري مطابق با  وزارت علوم را دارا ست.

دانشكده فني فومن چهارمين پرديس از دانشكده هاي فني دانشگاه تهران است كه به لحاظ علمي زير نظر دانشكده فني است و دانشجويان آن از طريق آزمون سراسري جذب اين دانشكده مي شوند.

ساختمانهاي آموزشي اداري ورفاهي كه در حال حاضر بالغ بر 11 هزار متر مربع است در دو طبقه ساخته شده است . متراژ دانشكده 11 هزار متر مربع است كه در دو طبقه احداث شده كلاسها در طبقه اول، مديريت و قسمتهاي آموزشي- اداري در طبقه دوم مستقر هستند.

دانشكده فني فومن وقف دانشگاه تهران است و طبق وقفنامه دانشكده به وسيله شوراي توليت اداره مي شود.

اعضاي دايمي اين شورا رييس دانشكده فني، رييس دانشكده فني فومن، يك نفر از اساتيد دانشكده فني و سه نفر از خانواده موسوي رهپيما( واقف دانشكده ) مي باشند.

اين مركز آموزشي  در حال حاضر آمادگي  جذب 1000 تا 1200   نفر دانشجو در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي مهندسي  شيمي، مهندسي نفت ، مهندسي صنايع ، مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي برق و الكترونيك، مهندسي بيو تكنولوژي، مهندسي محيط زيست و  مديريت دارد كه قابل توسعه تا سه هزار نفر است كه در حال حاضر در سال تحصيلي 88-89 با جذب 59 دانشجو  در دو رشته مهندسي شيمي و صنايع آغاز به كار كرده است

با توجه به برنامه هاي توسعه دانشكده فني فومن، احداث خوابگاه هاي دانشجويي و افزايش امكانات رفاهي و آموزشي دانشجويان و همچنين  تجهيز آزمايشگاهها وا مكانات پژوهشي و تاسيسات جانبي اعم از سالن اجتماعات ، سلف دانشجويي و كلاسهاي متعدد ديگربا امكانات و تجهيزات آموزشي در دستور كار دانشكده فني  و بنياد است.

 با توجه به كوچــــك بودن شهر فومن احداث خوابگاهـهاي ويژه دخـتران وپسران از اهميت ويژه اي برخوردار است.