معرفی

ساختمان مرکز نوآوری و فناوری دانشکده مهندسی عمران

توضیحات

این پروژه که مراحل اول و دوم آن توسط شرکت مهندسین مشاور آتک در حال انجام است، قرار است در قطعه زمینی به مساحت حدود چهار هزار متر مربع در ضلع غربی خیابان ۱۶ آذر و رو بروی ساختمان قدیم دانشکده فنی  ساخته شود.  کمیته ای متشکل از جناب آقای مهندس بیطرف (عضو هیات مدیره بنیاد) ، معاون اداری _ مالی دانشکده فنی ، رئیس دانشکده مهند...


موجودی

0 ریال

یاریگران


گزارش


* مقادیر به میلیون تومان می‌باشد.

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

این پروژه که مراحل اول و دوم آن توسط شرکت مهندسین مشاور آتک در حال انجام است، قرار است در قطعه زمینی به مساحت حدود چهار هزار متر مربع در ضلع غربی خیابان ۱۶ آذر و رو بروی ساختمان قدیم دانشکده فنی  ساخته شود. 

کمیته ای متشکل از جناب آقای مهندس بیطرف (عضو هیات مدیره بنیاد) ، معاون اداری _ مالی دانشکده فنی ، رئیس دانشکده مهندسی عمران و مدیر کل طرح های عمرانی دانشگاه، اجرای این طرح را به عنوان کمیته راهبردی پیگیری می کنند. 

 

- دسترسی های لازم بین ساختمان قدیم و جدید عمران در این مرحله به صورت تونل یا پل ارتباطی با توافق شهرداری برقرار خواهد شد که متعاقبا در سالهای آتی با اجرای کامل طرح توسعه دانشگاه تهران، اراضی غربی خیابان ۱۶ آذر به خیابان داخلی دانشگاه تبدیل خواهد شد .

 همچنین این اراضی از پیوستگی های لازم در سطح همکف و یکپارچه محوطه فضای سبز نیز برخوردار خواهد شد.  زیر بنای کل ساختمان جدید طی برآورد اولیه حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است  و تعداد طبقات آن 7 طبقه بالای زمین و سه طبقه زیر زمین است و ظرفیت های ایجاد شده آن 70 اتاق برای استادان، 10 اتاق برای مدیران گرایش ها ، 80 دفتر پژوهشی ارشد و دکترا ، و تعداد قابل توجهی کلاس برای دانشجویان است . 

دریافت کمک برای انجام این طرح از الویت های بنیاد حامیان دانشکده فنی است که تاکنون نیز کمک های خاص و ویژه ای از سوی برخی از دانش آموختگان به این طرح صورت گرفته است .