معرفی

صندوق بورس تحصیلی مهندس آرش نوابی شیرازی

توضیحات

  این بورسیه در رشته مهندسی داروسازی و با همکاری دانشکده مهندسی شیمی به نفرات برتر ورودی این رشته و گرایش در دانشکده فنی اعطاء خواهدشد.  طی توافقی که با دانشکده مهندسی شیمی صورت گرفته و آیین­نامه­ای که این دانشکده در خصوص اعطای این بورسیه تهیه کرده است، مقرر شده است شورای دانشکده مهندسی شیمی کمیته­ای برای اعطای این بورس ...


موجودی

9,266,000,000 ریال

یاریگران


گزارش


* مقادیر به میلیون تومان می‌باشد.

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

 

این بورسیه در رشته مهندسی داروسازی و با همکاری دانشکده مهندسی شیمی به نفرات برتر ورودی این رشته و گرایش در دانشکده فنی اعطاء خواهدشد.

 طی توافقی که با دانشکده مهندسی شیمی صورت گرفته و آیین­نامه­ای که این دانشکده در خصوص اعطای این بورسیه تهیه کرده است، مقرر شده است شورای دانشکده مهندسی شیمی کمیته­ای برای اعطای این بورس را معین نماید و بورسیه تحصیلی به ورودی­های برتر ارشد و دکتری رشته داروسازی اعطاء و منابع آن از محل صندوق این بورسیه در بنیاد تامین گردد.

این بورسیه در سال اول 25 تا 30  میلیون تومان خواهد بود، که با در نظر گرفتن شرط معدل در طول دوره تحصیلی به دانشجو پرداخت خواهد شد. اما چنانچه منابع صندوق افزایش یافت، از سال بعد مبلغ بورسیه نیز به تناسب افزایش خواهد یافت.

مهندس آرش نوابی شیرازی ، فرزند دکتر زین العابدین نوابی شیرازی استاد دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر است که در سال 1402 درگذشت و ی دانش آموخته رشته مهندسی داروسازی بود.