مصوبات مهم بنیاد حامیان دانشکده فنی برای کمک به معیشت دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۰۲

بنیاد حامیان دانشکده فنی، سه مصوبه مهم برای کمک به پوشش بخشی از هزینه‌های معیشتی دانشجویان دانشکدگان فنی تصویب و اعلام نمود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکدگان فنی، در نخستین مصوبه بنیاد حامیان دانشکده فنی، اعلام شده است که میزان وام قرض الحسنه دانشجویی بنیاد (صندوق فنی یار) از محل اعتبارات جدید تا میزان یک میلیون تومان در ماه افزایش یافته است و دانشجویان عزیز با مراجعه به معاونت دانشجویی می‌توانند نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند.

بر طبق دومین مصوبه اعلامی بنیاد، وام قرض الحسنه شرافتی ازدواج دانشجویی(صندوق پیوند) به مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت خواهد شد و هر دانشجوی دانشکدگان فنی که در زمان تحصیل ازدواج نماید، می تواند این وام را دریافت نماید. پیش از این، مبلغ این وام 15 میلیون تومان بود.

سومین مصوبه مهم بنیاد برای کمک به معیشت دانشجویان دانشکده فنی، تأسیس صندوقی با نام «کمک هزینه تحصیلی دانشجویان» است که به درخواست ورودی های سالهای 50 و 51 دانشکده فنی عملی شده است و بر اساس آن، از محل اعتبارات این صندوق، به دانشجویان بی بضاعت دانشکدگان فنی، با معرفی معاونت دانشجویی و فرهنگی، ماهیانه یک میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی اعطاء خواهد شد.

دانشجویان متقاضی هر یک از موارد فوق (شاغل به تحصیل یا جدید الورود) می توانند برای دریافت تسهیلات ذکر شده، به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فنی مراجعه کنند تا پس از انجام تشریفات مقرر، اسامی آنان جهت پرداخت به بنیاد اعلام گردد.

آخرین اخبار بنیاد

بیشتر